Перейти до основного вмісту
Мудра Олена Василівна
кандидат педагогічних наук, вчене звання доцент
завідувач кафедри

Google Scholar

Publons

ORCID

Web of science

Scopus

Тема дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування в університетахВеликої Британії»
Паспорт спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти, напрям педагогічної науки–порівняльна педагогіка
Дисертацію захистила 30.06.2015 року у спеціалізованій вченій раді К 70.052.05 Хмельницького національного університету Міністерства освіти і науки України.

Деталізована інформація:
Дата народження – 23.10.1981 р.
Місце народження – м. Сокиряни, Чернівецька область
У 2003 році закінчила Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)» та здобула кваліфікацію вчителя англійської та німецької мов та зарубіжної літератури.
У 2005 році закінчила Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови.
2010-2015 рр. була здобувачем наукового ступеня у відділі навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України.
2003-2016 рр. працювала асистентом на кафедрі сучасних європейських мов БДФЕУ.
На кафедрі іноземних мов для природничих факультетів Чернівецького національного
університету імені Юрія Федьковича працює з 2016 р.

Mudra O. Teachingin a web-based distance learning environment: benefits and challenges. Contemporary Issuesin Philology. Innovative Methods of Teaching Foreign Languages : monograph : in 2 vol. National University of Urban Economy in Kharkiv, Tesol-Ukraine. Kharkiv, 2021. Vol. 2. P. 203–208.https://science.kname.edu.ua/images/dok/konferentsii/2021/TOM-2.pdf

1.       Мудра О.В., Цинтар Н.В. Business English. Ділова англійська мова: навчальний посібник / упорядн. О.В. Мудра, Н.В. Цинтар. Чернівці, 2023. 185 с. (посібник в електронному форматі) https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/8066

2.      Цинтар Н.В., Мудра О.В. Basic English for Mathematicians. Навчальний посібник з англійської мови для студентів математичного факультету / Укл. Н.В. Цинтар, О. В. Мудра. Чернівці, 2023. 235 c. (посібник в електронному форматі)

https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/8067

-Методичні вказівки:

1) Навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх економістів : метод. рек. / упор. О. В. Мудра. Чернівці : Видав. дім «Родовід», 2014. 100 с.

2)Home Readingfor IT students. Самостійне читання з англійської мови для студентів ІТ спеціальностей (на основі книги Д. Брауна «Цифрова фортеця»)/ Укл. Мудра О.В. Чернівці, 2025. 80 с.  https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/12130

 

-Електронні курси на платформі Moodle для дистанційного навчання (самостійної роботи)

1. Tsyntar N., Kushneryk V., Tonenchuk T., Mudra O., Bloshchynskyi I. Syntactic Means of Expressing Emotivity (On the Basis of the English Literary Works). World Journal of English Language. 2022. Vol. 12, No 6. P. 505-513. 

Гіперпосилання на статтю:

 https://www.sciedupress.com/journal/index.php/wjel/article/view/22419

 

1. Lazarenko O. Development of professional communicative competence of the future economists through learning foreign language for specific purposes. Zbiórpracnaukowych «Pedagogikai Psychologia». Polska: Państwowy Kolegium Technikii Ekonomii. 2012. Р.153–161.

2.Mudra O.V. Professional communicative competence of the future economists through learning foreign language for specific purposes. Educationas the basis of the humanity evolution in conditions of the information environment of the society domination: LII International Research and Practice Conference. International Academy of Sciences and Higher Education .London. 2013. Р. 139–140.

3.Mudra O. The Preparation of Future Economists for Professional Foreign Language Communication as a Problem of Comparative Pedagogy. Modern Engineering and Innovative Technologies. German, 2019. Iss. 10, V. 3. P. 42–46. https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit10-03-01

1. Лазаренко О.В.Сучасна освітня система у Великій Британії. Гуманітарні науки. Випуск 1. редкол.: В. К. Євдокименко [та ін.]. Чернівці. 2009. С. 123–131.

2. Лазаренко О.В. Соціально-педагогічні передумови розвитку професійного іншомовного спілкування майбутніх економістів в університетах Великої Британії.Науковий вісник БДФА. Гуманітарні науки: Збірник наукових праць. Випуск 2(3). Чернівці: Технодрук. 2010. С.89–95.

3. Лазаренко О.В. Професійне іншомовне спілкування як компонент змісту професійної підготовки майбутнього фахівця економічного профілю Британії.Науковий вісник БДФА. Гуманітарні науки: Збірник наукових праць. Випуск 4. Чернівці: Технодрук. 2011. С.18–25.

4. Мудра О.В. Проблема наступності у вивченні іноземних мов майбутніми економістами в навчальних закладах Великої Британії та України. Науковий вісник БДФЕУ. Гуманітарні науки: Збірник наукових праць. Випуск 5. Чернівці: Технодрук, 2012. С.51–64.

5. Мудра О.В. Навчання професійного іншомовного спілкування на економічних факультетах університетів Великої Британії.Науковий вісник БДФЕУ. Гуманітарні науки: Збірник наукових праць. Випуск 6. Чернівці: Технодрук, 2013. С.121–132.

6. Мудра О.В. Становлення та розвиток професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії.Науковий вісник БДФЕУ. Гуманітарні науки: Збірник наукових праць. Випуск 7. Чернівці: Технодрук, 2013. С.77– 83.

7. Мудра О.В. Порівняльний аналіз навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх економістів в університетах Великої Британії та України. Науковий вісник БДФА. Гуманітарні науки: Збірник наукових праць. Випуск 9. Чернівці: Технодрук, 2015. С.86– 93.

8. Мудра О. В. Ретроспективний аналіз реформування іншомовної освіти для професійних цілей у Великій Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. Молодий вчений. Полтава: НУ “Полтавська політехніка імені Ю. Кодратюка”. Спецвипуск № 7.1 (83.1) липень 2020, С. 109–113 DOI:https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-28 INDEXCOPERNICUS http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2020/7.1_83.1_2020.pdf

1. Лазаренко О.В. Досвід підготовки майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування в університетах України. Педагогіка та психологія. № 575. Чернівці: Черн. нац.. ун-т. ім. Ю.Федьковича. 2011. С. 96–101.

2. Лазаренко О.В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку проблеми професійного іншомовного спілкування на економічних факультетах університетів Великої Британії. Педагогіка і психологія: Збірник наукових праць. «Проблеми сучасної педагогічної освіти». Випуск 32. Частина 1. Ялта. 2011. С. 57–63

3. Лазаренко О.В. Зміст стратегічних нормативних документів Великої Британії в галузі професійного іншомовного спілкування.Зб. наук. праць «Творча особистість учителя: проблеми теорії та практики». Випуск 14(24) - К: нац. ун-т. ім. М.П. Драгоманова. 2011. С. 108–111

 4. Лазаренко О.В. Реформування освітньої системи у вищих навчальних закладах Великої Британії кінця ХХ початку ХХІ століття. Педагогіка та психологія. № 543. Ч: Черн. нац.. ун-т. ім. Ю.Федьковича. 2011. С. 91–96.

 5. Мудра О.В. Напрями розвитку освіти у Великій Британії кінця ХХ століття за базовими принципами формування єдиного європейського простору. Педагогіка та психологія. № 635. Ч: Черн. нац.. ун-т. ім. Ю.Федьковича. 2012. С.148–154.

 6. Мудра О.В. Основні нормативні документи у галузі професійного іншомовного спілкування у Великій Британії. Педагогіка і психологія: Збірник наукових праць. «Проблеми сучасної педагогічної освіти». Випуск 42. Частина 3. Ялта. 2014. С. 148–153.

7. Мудра О. В. Ретроспективний аналіз реформування іншомовної освіти для професійних цілей у Великій Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. Молодий вчений. Полтава: НУ “Полтавська політехніка імені Ю. Кодратюка”. Спецвипуск № 7.1 (83.1) липень 2020. С. 109–113 http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2020/7.1_83.1_2020.pdf

8. Мудра О. В. Сучасні принципи організації й функціонування курсів навчання професійного іншомовного спілкування у Великій Британії. Науковий вісник Чернівецького університету: Германська філологія: зб. наук. пр. / Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці: Вип. 831-832, 2021, С. 231-240 https://mel.chnu.edu.ua/upload/7e5f5be3fbbee968d5a10cd044789969.pdf

9. Мудра О., Мудрий Я. Вплив європейської освітньої політики на формування вищої освіти у Великій Британії. Науковий збірник «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка», Випуск 49. ч.2 , 2022. С. 99-105.   http://www.aphn-journal.in.ua/archive/49_2022/part_2/17.pdf

10. Mudra O.V.   Professional Communicative Competenceas a Key Component of the Foreign Language for Specific Purposes Course Design. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». Випуск № 56б Т. 2., 2023, С. 79–84.      

http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/56/part_2/17.pdf                       

 11.Tonenchuk T., Mudra O., Tsyntar N. Benefits of Flipped Learningin Teaching ESP. Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Видавничий дім “Гельветика”. Ужгородський  національний університет. м. Одеса,  2023. Вип. 2 (24). С. 385-395. http://philol-zbirnyk.uzhnu.uz.ua/index.php/philol/article/view/344/528      

 12. Mudra O., Tonenchuk T. Teachingof a Professional Foreign Language Communicationat Higher Institutions of Ukraine. Науковий часопис національного педагогічного університету імені м. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. Київ. Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 95. С. 87-92. https://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/95/17.pdf

13. Данилович О.Д., Тоненчук Т.В., Мудра О.В. Порівняльна характеристика широти сполучуваності на семантичному рівні у публіцистичному, науковому та художньому стилях сучасної англійської мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.:Філологія.2023. №64 С.60-63  http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/

14. Мудра О.B., Коропатніцька Т.П. Діяльнісно-орієнтоване навчання в Німеччині та Україні: порівняльний аналіз організаційних та методичних аспектів. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи. № 4. 2024. С. 37–44. https://doi.org/10.32782/ped-uzhnu/2024-4-6

15. Tonenchuk T., Danylovych O., Mudra O. English Speaking Club as a Meansto Enhance Students ' Communication Skills. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 19. C. 142–149. http://journals.kogpa.te.ua/index.php/pedagogy/article/view/151/135

1.        Mudra O. Teachingin a Web-based Distance Learning Environment. Actual trends of modern scientific research. Abstracts of the 7th Internationa lscientific and practical conference (February 14-16, 2021), MDPC Publishing. Munich, Germany. 2021. P. 284–289. ISBN: 978-3-954753-02-4 https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/02/ACTUAL-TRENDS-OF-MODERN-SCIENTIFIC-RESEARCH-14-16.02.21.pdf

2. Mudra O.  AI-Based Platform for Accessin gLevel-Appropriate Texts on Specific Topics: The LATILL Project.  Science and Technology: Challenges, Prospects and Innovations.  Proceedings of the 6th International scientific and practical conference (29-31 January, 2025). CPN Publishing Group. Osaka, Japan. P. 232–234.  URL: https://sci-conf.com.ua/vi-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-science-and-technology-challenges-prospects-and-innovations-29-31-01-2025-osaka-yaponiya-arhiv/

3. Mudra, O.  Artificial Intelligencein Language Education: The LATILL Platform for Working with Texts. Scientific Achievements of Contemporary Society. Proceedingsofthe 7th International scientific and practical conference (06-08 February, 2025). Cognum Publishing House. London, United Kingdom. 2025. P. 256–259. URL: https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-scientific-achievements-of-contemporary-society-6-8-02-2025-london-velikobritaniya-arhiv/

1.Лазаренко О.В. Тенденції становлення та розвитку іншомовної освіти в університетах великої Британії. Матеріали VI міжнародної практичної конференції 7-15 листопада [«Перспективні роботи в науці та техніці»] Філологічні науки. Болгарія, 2010. С.104–110.

2. Lazarenko O.V. Рrofessional communicative competence of the future economists through learning foreign language for specific purposes. Міжнародна науково практична інтернет- конференція24-25 листопада [«Методологія, методи та інструментарій фінансово- економічного та організаційно-правового регулювання відтворювальних процесів заінноваційно-інвестиційною моделлю»] . Чернівці, 2011. С. 408–410.

3. Мудра О.В. Загальна характеристика навчального процесу, цілі та зміст навчання професійного іншомовного спілкування в університетах Великої Британії. Мова та міжкультурна комунікація: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конф., 28-29 листоп. 2012. : у 2 т. / [під заг. Ред.. Ю.О. Шепеля]. Дніпропетровськ: Біла К. О., 2012. С. 60–62.

4. Мудра О.В. Формування готовності у майбутніх економістів університетів Великої Британії до професійного іншомовного спілкування. Перспективи розвитку науки в ХХІ столітті: міжнародна конф., 16 травня 2013. Донецьк, 2013. С. 122–125.

5. Мудра О.В. Порівняльний аналіз змісту навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх економістів на курсах іноземних мов в університетах Великої Британії.Міжкультурна комунікація в європейському мовному вимірі: матеріали всеукраїнськоїнаук.-практ. конф., 12 червня 2014. м. Чернівці, 2014. С. 162–169.

7. Мудра О.В. Розвиток навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх економістів на курсах іноземних мов у Великій Британії кінця ХХ століття. Матеріалиміжнародної конференції [«Інволюція та еволюція в науці»]. Харків, 2014. С. 56–60.

8.  Мудра О. В. Можливості практичного застосування досвіду навчання професійного іншомовного спілкування Великої Британії в Україні. Way Science. Дніпро, 2020. Т. 2: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Сучасний рух науки” (2‒3 квітня 2020р.). С. 55–60. http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2020/04/P-2-1.pdf

9.        Mudra O. Professional Communicative  Competence As The Key Component Of The Course Design. Kryvyi Rih Spring of Sustainability (May 14, 2021) https://easychair.org/smart-slide/slide/XP9t#

10.     Мудра О.В. Організація самостійного та дистанційного навчання майбутніх спеціалістів у системі MOODLE. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2023 року). Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 465–470. ISBN 978-966-184-442-0  URL:  http://www.culture.puet.edu.ua/files/teth230223.pdf

1. Лазаренко О.В. Пріоритетні напрями розвитку професійного іншомовного спілкування у вищих навчальних закладах Великої Британії кінця XX - початку XXI сторіччя.Інтернет конференція [«Актуальні проблеми підготовки сучасного вчителя»]. Збірник наукових праць. Випуск 3. Умань, 2011. С. 311– 317.

2. Мудра О.В. Порівняльний аналіз змісту навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх економістів на курсах іноземних мов в університетах Великої Британії.Міжкультурна комунікація в європейському мовному вимірі: матеріали всеукраїнськоїнаук.-практ. конф., 12 червня 2014. м. Чернівці, 2014. С. 162

1. LazarenkoO., Boyko А. Studying Foreign Busines sLanguages by economists at the Universities of Great Britain. Матеріали VI міжнародної практичної конференції 7- 15 грудня [«Наука та освіта без меж»]. Філологічні науки - Чехія, 2010. С. 10–12.

2. Лазаренко О.В., Повержук Ю.М. Педагогічні передумови проблем іншомовного спілкування в університетах Великої Британії. Матеріали VI міжнародної практичної конференції 7- 15 грудня [«Наука та освіта без меж».] Філологічні науки. Чехія, 2010. С. 5–8.

3. LazarenkoO.V., Zhuravleva T.D. Theroleof foreign languages for the future economists in Oxford University. Матеріали VII міжнародної практичної конференції 27 грудня 2010 - 05 січня 2011 [«Наука та освіта»]. Філологічні науки. Чехія, 2011. С. 5457.

4. LazarenkoO.,Petrunyk N. Learning foreign languages in Cambridge University. Матеріали VIІІ міжнародної практичної конференції 27 квітня - 05 травня 2011 [«Ефективні інструменти сучасних наук»]. Філологічні науки. Болгарія, 2011. С. 4345.

5. MudraO.,Strogachuk S. Learning foreign languages online. Культурноісторичний розвиток культурних, соціальних, правових інститутів у аналітичному вимірі наук гуманітарного спрямування: міжвузівська конф., 19 грудня2013. Чернівці, 2013. С.201203.

7. MudraO.,Bulba I. Information Professional asan international modern specialist. Збірник центру наукових публікацій 2 Частина: Матеріали міжнародної конференції 27 грудня 2014 року [«Здобутки науки у 2014 році»]. К. : Центр наукових публікацій, 2014. С. 90–92.

1)  Міжнародне стажування для науково-педагогічних працівників

Вища школа бізнесу Національного університету Луї в м. Новий Сонч (Польща)  08.02.2021 -26.03.2021

Тема: «Дистанційна освіта: інноваційні методи та цифрові технології»  (180 годин, 6 кредитів ЄКТС)

Сертифікат № 147/2020/2021  виданий 26.03.2021                                                                           

2)  Майстер-клас «ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ- ПОПОВНЕННЯ СКРИНЬКИ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА».  25 квітня 2024 р. 0,1 кредиту ЄКТС (3 години) Сертифікат № 5662024-297.

3)  Міжнародне підвищенні кваліфікації (вебінар) на тему: «IНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ (PhD) В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ».  12-21 липня 2024 р. 1,5 кредиту ЄКТС (45 годин), м. Люблин, Польща. Сертифікат  ES№20567 https://www.iesfukr.org/certificates

4)  Міжнародне підвищенні кваліфікації (вебінар) на тему: «МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ (ЧАСТИНА II)».  22-31 жовтня 2024 р. 1,5 кредиту ЄКТС (45 годин), м. Люблин, Польща. Сертифікат  ES№21425 https://www.iesfukr.org/certificates

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності